Aller au contenu
SalutLesAbonnés

Déstination de variables.csv

Messages recommandés

Bonjour, j'ai besoin d'un petit coup de main pour changer la déstination de variables.csv. Pour le moment mes variables sont dans le dossier par défault de skript, mais je veux les mettre dans le dossier home/BDD/Skript

et j'ai essayé de mettre ca dans le dossier config.sk mais ca ne marche pas merci de m'aider

 

Merci d'avance

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Si c'est pour répondre ça inutile de répondre, réfléchis si je demande c'est que je me suis renseigné...

 

Ce serait gentil de pas agresser les gens qui essaient d'aider. :c

'puis y'a plein de gens qui posent des questions sans rien avoir cherché sur ce forum, moi compris les premières fois.

  • J'aime 1

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Invité

Lis un peu avant de poster ici...

 

    # To be able to use a database you'll need to download the plugin 'SQLibrary' from http://dev.bukkit.org/server-mods/sqlibrary/files/
   # and install it in your server's plugin directory like other plugins.
   #
   # Please note that '/skript reload' will not reload this section, i.e. you'll have to restart Skript for changes to take effect.

   # Each database definition must be in a separate section. You can choose any name for the sections, as long as it's not already used.
   database 1:
       # an example database to describe all possible options.

       type: disabled
       # The type of this database. Allowed values are 'CSV', 'SQLite', 'MySQL' and 'disabled'.
       # CSV uses a text file to store the variables, while SQLite and MySQL use databases, and 'disabled' makes Skript ignore the database as if it wasn't defined at all.

       pattern: .*
       # Defines which variables to save in this database.
       # This pattern uses Regex syntax, e.g. use 'db_.*' (without the quotes) to store all variables prefixed with 'db_' in this database,
       # or use '.*' (the default value) to store all variables here (recommended for the last database in this list, as otherwise some variables might not be saved).
       # Please note that variables are only stored in one database, and databases are checked from top to bottom,
       # e.g. if a variable matches the topmost database's pattern it will be saved there and nowhere else.
       # BTW: Patterns are checked in a separate thread, i.e. your server likely won't run slower when using complicated patterns.

       monitor changes: false
       monitor interval: 20 seconds
       # If 'monitor changes' is set to true, variables will repeatedly be checked for updates in the database (in intervals set in 'monitor interval').
       # ! Please note that you should set 'pattern', 'monitor changes' and 'monitor interval' to the same values on all servers that access the same database!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...

Information importante

Nous avons placé des cookies sur votre appareil pour aider à améliorer ce site. Vous pouvez choisir d’ajuster vos paramètres de cookie, sinon nous supposerons que vous êtes d’accord pour continuer.