HachetteDev Posté(e) le 23 mars 2016 Posté(e) le 23 mars 2016 Bonjour je voudrait que si on execute la commande /tp sa nous tp quelque part aléatoirement dans un perimetre de 500 block du 0 0 merci.
Mario359 Posté(e) le 23 mars 2016 Posté(e) le 23 mars 2016 Un skript est disponible ici : https://www.spigotmc.org/resources/randomtp-skript.14980/ options: #Minimum amount of blocks farm from X cord to tp to min.x: -500 #maximum amount of blocks farm from X cord to tp to max.x: 500 #Minimum amount of blocks farm from Z cord to tp to min.z: -500 #maximum amount of blocks farm from Z cord to tp to max.z: 500 #Amount of time before the player will be allowed to use the command again cooldown: 10 minutes #Avoid spawning in lava, water and air avoid: air or water block or lava block #To add worlds it would look like # worlds: "world" or "world_nether" or "world_the_end" worlds: "world" #Permission permission: randomtp.use #No permission message PermMsg: &4You do not have permission to use this command! #Can not execute command in this world message NoWorldMsg: &4You can’t use this command in this world! #Cooldown message SpamMsg: &4Please do not spam this command! Command /randomtp: description: Teleports player to random location not in water permission: {@permission} permission message: {@PermMsg} aliases: /rtp, /wild, /random trigger: if world is not {@worlds}: message "{@NoWorldMsg}" else: if difference between {cooldowns::randomtp::%player%} and now < {@cooldown}: send "{@SpamMsg}" else: set {_loc::old} to player's location while player's location is {_loc::old}: set {_loc::new} to location at random number between {@min.x} and {@max.x}, 0, random number between {@min.z} and {@max.z} loop blocks above {_loc::new}: if loop-block and block above loop-block are air: if block under loop-block is not {@avoid}: set {_loc::new} to location of loop-block teleport player to {_loc::new} if light level at player <= 2: set block at player to ground torch set {cooldowns::randomtp::%player%} to now stop loop wait 10 ticks 2
HachetteDev Posté(e) le 23 mars 2016 Auteur Posté(e) le 23 mars 2016 Manque plus que à testé et merci.
HachetteDev Posté(e) le 23 mars 2016 Auteur Posté(e) le 23 mars 2016 Un skript est disponible ici : https://www.spigotmc.org/resources/randomtp-skript.14980/ options: #Minimum amount of blocks farm from X cord to tp to min.x: -500 #maximum amount of blocks farm from X cord to tp to max.x: 500 #Minimum amount of blocks farm from Z cord to tp to min.z: -500 #maximum amount of blocks farm from Z cord to tp to max.z: 500 #Amount of time before the player will be allowed to use the command again cooldown: 10 minutes #Avoid spawning in lava, water and air avoid: air or water block or lava block #To add worlds it would look like # worlds: "world" or "world_nether" or "world_the_end" worlds: "world" #Permission permission: randomtp.use #No permission message PermMsg: &4You do not have permission to use this command! #Can not execute command in this world message NoWorldMsg: &4You can’t use this command in this world! #Cooldown message SpamMsg: &4Please do not spam this command! Command /randomtp: description: Teleports player to random location not in water permission: {@permission} permission message: {@PermMsg} aliases: /rtp, /wild, /random trigger: if world is not {@worlds}: message "{@NoWorldMsg}" else: if difference between {cooldowns::randomtp::%player%} and now < {@cooldown}: send "{@SpamMsg}" else: set {_loc::old} to player's location while player's location is {_loc::old}: set {_loc::new} to location at random number between {@min.x} and {@max.x}, 0, random number between {@min.z} and {@max.z} loop blocks above {_loc::new}: if loop-block and block above loop-block are air: if block under loop-block is not {@avoid}: set {_loc::new} to location of loop-block teleport player to {_loc::new} if light level at player <= 2: set block at player to ground torch set {cooldowns::randomtp::%player%} to now stop loop wait 10 ticks marche pas
HachetteDev Posté(e) le 23 mars 2016 Auteur Posté(e) le 23 mars 2016 Et quel sont-elles ? je ne peut pas tous les énumére et peut-être c'est parce que je suis en 1.8
Mario359 Posté(e) le 23 mars 2016 Posté(e) le 23 mars 2016 je ne peut pas tous les énumére et peut-être c'est parce que je suis en 1.8 J'ai le même skript en 1.8, sans/avec addons
> NoaGamingFR Posté(e) le 23 mars 2016 Posté(e) le 23 mars 2016 Il marche je l'utulisais je croit regarde tes addons, vérifie, evite les double poste.
HachetteDev Posté(e) le 23 mars 2016 Auteur Posté(e) le 23 mars 2016 J'ai le même skript en 1.8, sans/avec addons j'ai reglé bug de server client
Messages recommandés